lunedì 22 gennaio 2007

TF serisinden çek bir beyaz !!


Dostum zoban yıllardır dillere pelesenk olmuş özlemi güneşli bir cumartesi öğleden sonrası istinye bayırında ''saralım şurdan bir beyaz o zaman'' diyerek beyaz bir kuzu ile sonlandırmış bulunup tesadüflerin en güzeline de Z,ZR,ZBR derken 3.torbadan çıkan TF ile hasıl olmuştur. Motorlu taşıtlar dünyasıyla olan ilişkisi Need For Speed'le sınırlı olan ''interneti yaratan insan'' müthiş yeteneğini 2 günde kaptığı ileri sürüş teknikleriyle ispatlayıp Nişantaşı-Etiler hattında treleybüs olmuştur.Artık tez yaz gele,terlik şort havlu Kilyos'a serilmeye gidile demekten başka diyecek birşey kalmıyor...Yıllık yazısı edasıyla bitirelim o zaman diyerekten sevgili dostuma 'kuzu'yla kazasız belasız yollar diliyorum...

3 commenti:

Trofolo ha detto...

"Bir de arkadan kornaya basmasalar ne iyi olacak..."

Leesya ha detto...

bende şimdilik tf serisinin 7504 olanında arkada co pilotluk yaparak gezilerimize yön veriyorum ama kimbilir belki birgün bende aranıza "mp3" yada "ciao" serisi ile katılırım... Kuzu'muza hayırlı keyifli yolculuklar dileyip, ilk göz ağrımız olan 7504' ümüzü de buradan sevgiyle selamlarim...

Cimbo ha detto...

leeeeesya
bide co-pilotluk yanında sekreterlik te yapsan da su gezilerden bizde anında haber alsak diyorum. yoksa bu geziler hep "motor kullanıyordum duymadım" bahanesiyle başbaşa olarak devam edecek!!